Hopp til hovudinnhald Hopp til søk Hopp til bunntekst
  • Bustadtilskot til utbetring/tilpassing

  • Bustønad

  • Kommunal garanti for lån

  • Kommunalt lån (sosiallån)

  • NAV

  • Omsorgslønn

    Generelt

    Omsorgslønn er ei lønn frå kommunen til deg dersom du utfører omsorgsarbeid som kommunen elles ville gjort.

    Har du eit særleg tyngjande omsorgsarbeid, kan du søkje om omsorgslønn. Omsorgslønn skal gi deg ein viss økonomisk kompensasjon for det omsorgsarbeidet du utfører. Kommunen avgjer om du får omsorgslønn, og kva nivå lønna skal liggje på.

    Vilkår

    Du må ha eit særleg tyngjande omsorgsarbeid. Mellom dei momenta som kan takast med i vurderinga, er

    • om du arbeider mange timar per månad med omsorgsarbeid
    • om omsorgsarbeidet er meir fysisk eller psykisk tyngjande enn vanleg
    • om omsorgsarbeidet inneber mykje nattarbeid eller avbrot i nattesvevnen
    • om arbeidet fører til sosial isolasjon og mangel på ferie og fritid

    Brosjyrer

    Kontaktpersonar

    NavnTittelTelefonMobilTelefaksE-post
    Åse BjålandLeiar350 58 40290222104Send Epost

    Kontaktavdeling

    Tenestekontor

    LederÅse Bjåland
    Telefon35 05 84 02/90222104
    Telefaks35 05 84 01
    Nettadressehttp://www.seljord.kommune.no/Tenester/Tenestekatalog/Tenestekontor.aspx
    PostadressePost Seljord Brøløsvegen 13 A 3840 Seljord
    BesøksadresseNesbukti pleie- og omsorgssenter, Nesvegen 10, 3840 Seljord
    Åpningstid07.45 - 15.30

    Lovar og retningsliner

    Kommunen pliktar å sørgje for denne tenesta. Det vil seie at kommunen har plikt til å løyve pengar til omsorgslønn på budsjettet. På den andre sida vil ikkje den enkelte omsorgsytaren ha nokon automatisk rett til å få omsorgslønn. Sjå helse- og omsorgstenestelova § 3-6 Omsorgslønn

    Søknadsprosessen

    Rettleiing

    Du kan kontakte kommunen for å få hjelp til å søkje om omsorgslønn. Både omsorgsytaren og den hjelpetrengande sjølv kan søkje om omsorgslønn.

    Skjema

    Her finn du lenke til søknadsskjema
     

    Søknadmottakar

    Seljord kommune
    Tenestekontoret
    Nesvegen 10
    3840 Seljord

    Behandling

    Kommunen skal innhente dei opplysningane som er nødvendige for å avgjere saka. Deretter blir det gjort eit vedtak. Normalt får du ei grunngjeving samstundes med vedtaket. Du får alltid ei grunngjeving dersom ein tenkjer seg at du blir misnøgd med vedtaket. Dersom grunngjevinga ikkje følgjer med, kan du få ho ved å vende deg til kommunen før klagefristen for vedtaket går ut.

    Behandlingstid

    Kommunen skal behandle saka så snart som mogleg. Dersom saka ikkje kan avgjerast innan éin månad, skal du ha skriftleg melding om årsaka til det. Samstundes skal du få opplyst om når ein tenkjer seg at det vil bli gjort eit vedtak.

    Høve til å klage

    Både omsorgsytaren og den hjelpetrengande kan klage på avgjerda. Du kan klage innan ein frist på tre veker frå du tok imot vedtaket. Forklar kva du er misnøgd med og kvifor du meiner at vedtaket bør endrast. Treng du rettleiing, kan du vende deg til kommunen. Blir avgjerda ståande, blir saka sendt vidare til Fylkesmannen, som avgjer om klagen skal bli teken til følgje.

  • Tilskott til etablering i eigen bustad

  • Økonomisk rådgjeving

  • Økonomisk sosialhjelp

  • Dyrsku'n
  • Møtestad Seljord
  • Ruteinfo Norge
  • Seljord og sogene
  • Ta Seljord i bruk
  • Vestfold kollektivtrafikk

Seljord.kommune.no nyttar informasjonskapslar (cookies) slik at me kan yte deg betre service. Informasjonskapslane blir i hovudsak nytta for trafikkmåling og optimalisering av tenesten. Du kan fortsette å bruke seljord.kommune.no som vanleg dersom du godtek dette. Dersom du vil vita meir, kan du lese om vår bruk av informasjonskapslar. Lukk